bla
SEGÉDANYAGOK

Itt tölthetőek le az egyes cikkekhez kapcsolódó természettudományos és humán segédanyagok, feladatsorok, óravázlatok. Kattintson a címekre!

 
Az egyes segédanyagok oldalán az oldalsó linkre kattntva  elérhetőek a kapcsolódó folyóiratcikkek.
 
Örömmel fogadunk új ötleteket.
Kérjük, a szerkesztőség e-mailcímére küldje segédanyagait!
info@szitakoto.com
0-nyito-design_04
0-nyito-design_05
SEGÉDANYAG
Somogyi Viktória
Feladatlap - 4-5. o.

 

I.       KÖZÖS JÁTÉKOK

-3 nyelvű memóriajáték állatok témakörben (magyar/angol/német)

-arccal kifelé fordulva körben állnak, a hét napjait

kell sorban mondaniuk óramutató járásával megegyező irányban, majd akinek megérintem a vállát, újra kezdi a sort, így előbb utóbb összevisszaság lesz, és nagy nevetésbe fullad a játék )

 

II.     Beszélgetés

 

                  Miért volt ez a játék?

                  Mit élveztél benne?

                  Egyedül is lett volna memóriázni?

 

III.    Csoportmunka

 

         A gyerekek lapokat kapnak

 

         Gyűjtsétek össze és írjátok le a közösségi és a számítógépes

         játékok előnyeit és hátrányait!

 

         KÖZÖSSÉGI JÁTÉKOK                  SZÁMÍTÓGÉPES JÁTÉKOK

 

 

előnyei:…………………….                      ………………………………..

 

hátrányai:………………….                      ………………………………..

 

IV. Szitakötő 47. oldal   (Szövegértés)

 

A szöveg elolvasása után válaszolj az alábbi kérdésekre!

 

Mivel csalogatnak téged ezek a játékok?

Mennyi időt kell számítógépes játékokkal töltened, hogy ahhoz, hogy nehezen ellenállj ezeknek a játékoknak?

Mely területeken lehet rossz hatással rád egy szg-es játék?

Mikor válik függővé valaki?

Milyen turpisságokkal kötnek oda  a géphez a programozók, akik a játékokat írják?

Milyen játéktípusokat említ a szöveg?

Milyen viselkedésre ösztönzik az embereket az öldöklős, verekedős játékok?

 

V. Beszélgetés a szöveg alapján saját kockulási szokásokról….

1988 - 2014 Liget Műhely Alapítvány | Impresszum | Hírlevél | Támogatók és Partnerek